فروشگاه محصولات ایمنی و ترافیکی شرق تهران

  • ۰
  • ۰


علاوه بر انتخاب وسایل زمین بازی کودکان ، با توجه به تنوع موجود در بازار و همچنین دارا بودن ویژگی های مختلف کار که دشواری به نظر می آید یکی دیگر از مواردی که باید به آن در خرید وسایل زمین بازی کودکان توجه کرد تاثیر آن ها بر روی روند رشد و پویایی کودک در مسیر خلاقیت است که بسیاری از ما این مهم را نادیده می گیریم و از آن به سادگی عبور می کنیم اما آن چیزی که اهمیت بالاتری دارد امنیت کودکان در استفاده از وسایل بازی ست تیم ایمن ترافیک مگ در این مقاله به بررسی چند فاکتور بسیار مهم در بررسی این وسایل می پردازیم.  

بودجه برای خرید وسایل زمین بازی

در بسیاری از مواقع افراد ترجیح می دهند با بودجه کم خرید خود را انجام دهند . شاید گاهی اوقات بتوان با بودجه کم خرید خوبی را انجام داد اما در اکثر مواقع نتیجه خوبی نخواهد داشت . شما باید به متریال و مواد مصرفی در ساخت وسایل زمین بازی که قصد خرید آن را دارید توجه کنید . در مورد شرکتی که آن وسیله را ساخته تحقیق کنید و نظرات افراد را در فضای مجازی درباره آن مطالعه کنید و آگاه شوید . اگر از قبل اطلاعات کسب کنید بهتر است تا بعدا از خرید خود پشیمان شوید . می توان گفت که اولین و مهم ترین فاکتور امنیت است و برای افزایش امنیت کودکان در حین بازی باید به انتخاب وسایل بازی توجه بیشتری کنیم بر همین اساس خوشبختانه ایمن ترافیک کالا در ارائه بهترین وسایل بازی و پارکی کودک کوشا بوده است. در مرحله بعد ، باید بررسی کنید که آیا این وسیله استحکام کافی برای وزن گروه سنی مورد نظر شما را دارد یا نه ؟ کلیه وسایل بازی که شما خریداری می کنید باید دارای استاندارد کیفیتی بالایی باشند .    

انتخاب وسایل زمین بازی براساس سن

از موارد مهم دیگری که در هنگام خرید وسایل زمین بازی کودکان باید مد نظر داشته باشید این است که برای کدام گروه سنی خرید می کنید . زیرا ، کودکان با توجه به رده سنی که دارند بازی های متفاوتی را دوست دارند و نیازهایشان متفاوت است . اگر برای گروه سنین مختلفی خرید می کنید بهتر است ترکیبی از وسایل مخصوص سنین مختلف باشد تا همه ی سلایق را پوشش دهد .    

توجه به جنبه هایی غیر از بازی

فاکتور دیگر خرید وسایل بازی برای کودکان این است که به غیر از بازی جنبه های دیگر را هم پوشش دهند . هدف از بازی کودکان تنها تفریح کردن نیست بلکه پرورش ذهن و اندام او نیز هست . بهتر است وسایلی را انتخاب کنید که علاوه بر جنبه ی تفریحی بر روی فکر و جسم کودک نیز تاثیر مثبت داشته باشند و آنها را ارتقا دهند .  

امکان استفاده خود کودک

یک وسیله بازی خوب ، وسیله ایست که خود کودک قادر باشد به تنهایی از آن استفاده کند . کودک باید بتواند به تنهایی خودش از آن بالا برود ، و به همه ی قسمت های آن بدون کمک بزرگترش دسترسی داشته باشد .    

فضای کافی برای خرید وسایل بازی

داشتن فضای کافی برای قرار دادن وسایل بازی در یک محیط را در نظر بگیرید . قرار دادن تعداد زیاد وسایل بازی در یک محیط یا وسایلی بزرگ که کل فضا را اشغال کند به طوریکه امکان عبور و مرور برای کودکان نباشد اشتباهی مهلک است که ممکن است به کودکان آسیب نیز وارد کند .  

توجه به زیبایی محصولات

وسایل بازی که انتخاب می کنید باید از نظر زیبایی هم برای کودکان جذاب باشد و هم در کنار سایر وسایل هارمونی و همخوانی داشته باشند . و تصویر ذهنی مثبتی را برای کودکان رقم بزند .  

مکان مورد نظر برای وسایل زمین بازی کودکان

در نظر گرفتن سطحی که می خواهید وسایل را بر روی آن قرار دهید نیز بسیار مهم است . استفاده از سنگ دانه های ریز ممکن است برای عبور و مرور کودکان اختلال ایجاد کند . با توجه به فضای شما و آب و هوای منطقه ای که در آن قرار دارید ، شرکت ها امکانات و تجهیزات مختلفی را برای سطح زمین های بازی ارائه می دهند . مواد پلاستیکی ترکیبی ، سنگ ، چوب و ... از این قبیل موارد هستند . شما با انتخاب یک سطح مناسب می توانید تا سال ها از آن استفاده کنید . مهم ترین خطری که کودکان را تهدید می کند افتادن است که انتخاب سطح مناسب در این مورد هم بسیار ضروری است . سطوح زمین های بازی بایستی ضد ضربه باشند و آسفالت و خاکی بدترین نوع از سطوح است.
  • ۹۷/۰۶/۱۸
  • ایمن ترافیک

نظرات (۱)

  • دستگاه جوجه کشی
  • جدیداً میخوام بچه دار شم اینا به دردم میخوره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی